دعم تامر حسني لـ بسمة بوسيل يثير التساؤلات

سلمى أبو ضيف تقول نعم لشريك حياتها إدريس عبدالعزيز

شيرين عبد الوهاب تكشف أن سبب إنهيارها في الكويت هو شركة روتانا

كيف رد نجوم العالم على حملة Block out 2024

روتانا تصدر بياناً حول خلافها مع شيرين عبد الوهاب

خطوبة مينا مسعود للممثلة الهندية إيملي شاه

حملة مقاطعة المشاهير تصل لمشاهير العالم العربي 

عائلة أصالة تحتفل بعيد ميلادها و معايدة خاصة من فائق حسن

الانتقادات تلاحق ميغان ماركل بسبب تصرفاتها خلال جولة نيجيريا

"حاصلة على لقب جمالي"..معلومات عن إميلي شاه خطيبة مينا مسعود

علا غانم تحرر محضر ضد طليقها..وتكشف لـ"ETبالعربي" الأسباب

ET بالعربي | 28 أبريل 2024
علا غانم

علا غانم

حررت علا غانم محضرا ضد طليقها خلال الساعات القليلة الماضية وذلك بعد اكتشافها انه قام بتأجير الفيلا الخاصة بها لتصوير إعلانات مقابل مبالغ مالية ضخمة دون علمها.

علا غانم

وتواصل ET بالعربي مع علا غانم للوقوف علي تفاصيل الموضوع فقالت:"انا مطرودة برا بيتي بقالي سنة وأربع شهور من فبراير 2023، لحد النهادرة انا برا بيتي، بعد ان استولي عليه برئاسة المخلوع اللي محببش اللي حتي اقول اسمه، استولي علي البيت هو والبلطجية اللي اقتحمه البيت عليا من 2023، قبل تاريخ قرار الخلع بشهر".

ETO07510-fix نجوم مصر في الهلال الأحمر

وتابعت علا غانم في تصريحها لـ ET بالعربي:"وكمان بيستغل بيتي وبيصور فيه، وبيأجره مقابل 30 و40 و50 الف جنية في اليوم، وبيدعي اني مأجرة البيت له بعقد مزور انا لسة مشوفتوش بس أكيد مزور، وبيقول اني مأجرة بيت 1200 متر بالف جنية في الشهر، مش عارفة اي في مصر بيتأجر بالف جنية، إذ كان الشقة الصغيرة الاستديو في اي حتة بتتأجر 5 الف جنية في الشهر، فانا مأجرة بيتي لمدة 59 سنة بالف جنية في شهر".

وأضافت علا غانم:" وكمان بياجر بيتي لتصوير مسلسلات وأفلام وإعلانات، وهل بقي الضرائب عارفة الكلام دا، وبعدين هو بيدعي انه كان بيصرف عليا لية عايش في بيتي لية اللي ببني في بقالي سنين طوبة طوبة، وفي أصدقاء ليا جهم ليا البيت قبل ما أعرفه اصلا".