آدم إبن فرح الهادي يقفل الترند الهندي سان سانا

خلاف كاريس بشار وسلاف فواخرجي إلى الواجهة بسبب إمارات رزق

بعد حادثة أم فهد هل الخطر يلاحق البلوغرز والإنفلونسرز في العراق؟

تفاصيل حفل زفاف تيما الشوملي مخرجة مسلسل مدرسة الروابي

تعليق ديما بياعة على جزء 3 من الفصول الأربعة "نصف الأكلة غير موجودة"

و أخيراً روان بن حسين تكشف سر نحافتها الزائدة

النجوم إلى جانب قيس الشيخ نجيب في وداع والدته الأخير

صور النجوم من جنازة الراحل عصام الشماع

"مش مهم الإسم"..مسلسل جديد يجمع معتصم النهار  و أندريا طايع

هل تكشف ياسمين عبد العزيز سبب انفصالها لـ إسعاد يونس؟

ريهام حجاج تردّ على موضوع الستوري "انتم فاضيين للشر و الأفتراء"

ET بالعربي | 17 يناير 2024
ريهام حجاج

ريهام حجاج

"النهاردة أسعد يوم في حياتي" ستوري لـ ريهام حجاج قلبت السوشيال ميديا رأسا على عقب، كونها تم تداولها من قبل الجمهور، وتزامنت مع إعلان ياسمين عبد العزيز لطلاقها من أحمد العوضي، واعتبروا أن ريهام سعيدة بالخبر كون ياسمين هي زوجة محمد حلاوة السابقة وزوج ريهام حاليا.

ريهام حجاج ترد على الافتراءات

وقالت بالفيديو "طالعة النهاردة اعمل الفيديو ده علشان أرد وأنا مش متعودة الحقيقة أني أرد على أي إشاعات أو أي افتراءات، حصل قبل كده بقالي 6 سنين كلام أنا عمري ما قولته وبيتقال حاجات عمرها ما حصلت مني وأنا عمري ما رديت، بس النهاردة قررت أني أرد وسخافة أوي بصراحة وقلة احترام وقلة دين وقلة تربية أني أبقي قاعدة في البيت لا بيا ولا عليا وكان بقالي 7 ساعات مامسكتش الموبايل أصلا، وفجأة اكتشف أني منزلة ستوري ومسحتها وستوري كاتبة فيها إنه أحلى يوم في حياتي وسخافات كده مالهاش أي علاقة لا بيا ولا بأخلاقي".

واستكملت: "وحابة أرد بقي النهاردة لأني بعد كده مش هسمح لحد إنه يطلع عليا إشاعات وأسكت أنا معملتش كده وناس كتير أوي متبعاني وباعتين لي بيقولولي انتي منزلتيش حاجة والناس بتقول إنه منتشر على صفحات كتير كلها صفحات رخيصة بتدور على الفتنة والوقيعة بين الناس".

الستوري المزيف المنتشر لـ ريهام

وعلقت على الفيديو " عيب أحترموا نفسكم بقا و خللي عندكم دين و أخلاق بدل الأنحدار إللي باقينوا فيه دا…حاتتعظوا أمتة دا الناس في غزة بتموت و انتم فاضيين للشر و الأفتراء.